Istoric

Compania “Dismarket” SRL a fost fondată în anul 2010 și s-a lansat pe piața Republicii Moldova în anul 2011 ca importator și distribuitor al produselor de pește și al fructelor de mare. În anul 2013, compania decide să-și lărgească sortimentul și inițiază procedura de import a ingredientelor pentru bucătăria japoneză fiind, la acel moment, primul și unicul furnizor al acestor produse în restaurantele din țară. Actualmente, „Dismarket” SRL importă și distribuie ingrediente pentru bucătăria japoneză și asiatică, produse de mare, produse din carne, inclusiv o gamă largă și diversă de produse utilizate în sectorul HoReCa. În permanență se actualizează lista de prețuri a produselor, ceea ce ne permite să rămânem unici, atât conform sortimentului, precum și al raportului preț – calitate al produselor.

Produse

Angajamentul și respectarea standardelor de înaltă calitate face diferența ofertei companiei „Dismarket” SRL pe piață. E de înțeles că un bucătar - șef va dori să servească clientului său doar creații ale produselor de calitate, de aceea calitatea înaltă a produsului este prioritatea companiei. Într-un final, utilizarea produselor de înaltă calitate e o modalitate de bază pentru a crea cele mai remarcabile concepte și capodopere în culinărie. Standardele de înaltă calitate pornesc de la originea produsului, iar pentru asigurarea acestei condiții, se importă produse din întreaga Europă și Asie, colaborând direct cu renumite mărci internaționale de produse cum ar fi: „KIKOMAN”, „AROY-D”, „COCK”, „DARUMA”, „MIZKAN”, „LEE KUM KEE”, „PANTAI”, „AJINOMOTO”, „OLITALIA”, „EBI”, „MERANUS”, „VALDOR”, „SILVER FERN FARMS”.

Obiectiv

Primim satisfacție de la efortul depus și ajutăm partenerii să se dezvolte concomitent cu compania „Dismarket” SRL . Cu siguranță, un rol important îl are echipa ambițioasă, competentă și dedicată companiei, care posedă o viziune clară asupra importanței de a presta calitativ serviciile și produsele la o nouă etapă. Această percepere este reflectată în toate acțiunile companiei, precum și în abordarea orientării în deservire, respectul față de parteneri, inclusiv metodele de lucru. Totalitatea acestora permit companiei să rămână un partener onest și de încredere în toate aspectele de afacere.